Имате възможност в 14 дневен срок да върнете закупения от Вас продукт или да го размените с друг. Ние ще възстановим сумата съответстваща на цената на продукта или разликата с новозакупения, ако той е по-евтин.

Как да върна продукт?

Уверете се, че продуктът отговаря на по-долу описаните условия за връщане.

Попълнете Формуляр за връщане или замяна на стока и ни го изпратете на електронния ни адрес shop@magnit.bg.

Формуляр за връщане или замяна на стока > >

Изпратете върнатите продукти до офиса на Еконт Експрес София, офис Гара Искър , с данни за получател – ПРАМИЗ ООД.

При упражнено право на връщане на закупен продукт, Вие трябва да изпратите за своя сметка пратката не по-късно от 14 календарни дни от датата, на която сте получили продукта.
До момента на предаването на стоката на Magniti.bg, рискът от случайното й повреждане се носи изцяло от клиента.

Всички куриерски разходи (основни и допълнителни услуги, комисионни за наложени платежи и др.) са за Ваша сметка (за сметка на изпращача).

На какви условия трябва да отговаря продукта?

Продуктите закупени от Magniti.bg могат да бъдат върнати в срок от 14 дни от доставката им, независимо дали са закупени на физическо или юридическо лице.

Продуктите трябва да бъдат без наранявания, в изрядно функционално състояние и пълна окомплектовка.

Връщане на продукти, които са специално конфигурирани/поръчани за Вас и не са част от продуктовия ни каталог, се договоря индивидуално според конкретния случай. Ако желаете да върнете такъв продукт, моля свържете се с нас.

Как ще ви възстановим сумата на върнатите продукти?

След като получим пратката с върнатите продукти, в рамките на същия ден, ние ще направим проверка на състоянието им.
Ако то отговаря на посочените по-горе условия, ние ще Ви изпратим сумата на стойността на върнатите продукти с обратен наложен платеж по ЕКОНТ или с банков превод на посочена във формуляра сметка .
По същия начин ще направим размяната с желани от Вас продукти и ако е необходимо, ще възстановим разликата в цената им.

Всички разходи по тези дейности (куриерски разходи, такси за преводи) ще са за Ваша сметка, с изключение на случаите, при които се налага връщане или замяна на погрешно доставен продукт.

Ако имате други въпроси относно връщането или замяната на закупени продукти, не се колебайте да ни се обадите или да ни пишете!